Do As You Want Or Do As You Are Told?

Control vs. Autonomy in Agile Software Development



 برای دانلود رایگان مقاله اصلی به زبان انگلیسی اینجا کلیک کنید 

 

انجام دهید همانطور که می خواهید یا انجام دهید همانطور که گفتید؟ کنترل در مقابل استقلال در توسعه نرم افزار Agile

 

چکیده

پروژه های پیشرفته نرم افزار (ASD) هنوز هم توجه جامعه تحقیق را جلب می کند. متدولوژی های روان شناختی قول داده اند تا چابکی تیم ASD را به نحوی افزایش دهند که این گروه ها بتوانند به نیازهای کاربری جدید واکنش نشان دهند. با این حال مطالعات موجود در مورد انعطاف پذیری و خودمختاری در پروژه های ASD نشان می دهد که این پروژه ها به طور بالقوه می توانند از عناصر مختلف کنترل استفاده کنند. هدف ما این است که به درک چگونگی کنترل از طریق شیوه های چابک و چگونگی تاثیر این رفتارها بر کنترل رسمی یا غیر رسمی در تیم های ASD کمک کنیم. بر اساس بررسی ادبیات گسترده، مطالعه ما (1) یک مرور کلی از شیوه های مدیریتی مناسب کنترل را فراهم می کند و (2) نتایج را با یافته های تجربی خود که از داده های کیفی حاصل می شود، مقایسه می کند.


1. مقدمه

در عمل توسعه نرم افزار امروز توانایی واکنش سریع به نیازهای کاربر تغییر یافته "به طور فزاینده ای برای عملکرد توسعه نرم افزاری بحرانی تبدیل شده است" [34]. برای مقابله با این نیاز حیاتی، روشهای مختلف توسعه نرم افزار چابک (ASD) در دهه 1990 و 2000 [34]، به عنوان مثال، Scrum [56] یا برنامه اکسپرت (XP) [5] ظهور کرده و به طور گسترده در تنظیمات شرکت استفاده می شود. در حالی که هر روش شناسی ASD ممکن است از لحاظ اصول و شیوه های کل متفاوت باشد، همه آنها مشترک هستند که بر اهمیت تیم های پروژه ای که توانایی تصمیم گیری را دارند، تاکید می کنند، در حالی که نقش مدیر پروژه، 40]. بنابراین، اگر چه در ابتدا برای تیم های کوچک طراحی شده است، رویکردهای ASD در حال حاضر حتی با استفاده از سازمان های بزرگ، که تمایل به استفاده از روش های مقیاس مانند Scrum از Scrums یا Scaled Agile چارچوب [62] استفاده می شود.

علیرغم محبوبیت متدولوژی های ASD، پروژه هایی که از ASD استفاده می کنند، هنوز هم شکست خورده اند. به عنوان مثال، 94 درصد از همه سازمان های بررسی شده در نظرسنجی اخیر، از روش های ASD استفاده می کنند، اما تنها نیمی از آنها اکثریت پروژه های چابک خود را موفق می دانند [62]. اغلب دلایل شکست پروژه، کمبود تجربه در مورد استفاده از متدولوژی های چابک (41٪)، فلسفه یا فرهنگ سازمانی است که بر خلاف ارزش های اصلی چرخه (46٪) و پشتیبانی از دست رفته مدیریت (38٪) است. . سایر مطالعات نتایج مشابهی را به دست می آورند و نتیجه می گیرند که پروژه های چابک امروزه همانند سال 2001 بیشتر یا کمتر از آن هستند [47]. بنابراین، با وجود دیدگاه طرفداران روشهای ASD، آنها به وضوح یک "نقره نقره ای" نیستند که خودشان را از بین می برند و مشکلات زیادی را در توسعه نرم افزار برطرف می کنند [15، 16]. از آنجا که محبوبیت بالا و استفاده از روش های ASD در حال افزایش است و تعداد قابل توجه پروژه های ناموفق همچنان افزایش می یابد، نیاز به شناسایی مسائل و پیشنهاد راه حل هایی برای افزایش میزان موفقیت پروژه های ASD وجود دارد.


یکی از مواردی که اغلب ذکر شده است که به ندرت مورد بررسی قرار می گیرد ممکن است کلید پاسخ دادن به این مشکل را داشته باشد. شناخته شده است که عامل اصلی مدیریت موثر هر نوع پروژه توسعه نرم افزار کنترل فرایند توسعه و نتایج آن است [30، 48، 68]. ASD، با این حال، توسط تیم های مستقل کار می کند که در آن این استقلال از یک سو به آنها اجازه می دهد تا به تغییرات پاسخ دهند، اما از سوی دیگر، می توانند برای فرایند توسعه مضر باشند، مثلا زمانی که تیم ها خود را در استدلال در مورد چگونگی مقابله مشکل به جای حل آن [37]. با در نظر گرفتن این اختلاف ظاهری بین کنترل و استقلال و با در نظر گرفتن اینکه پروژه های ASD می توانند و ناکارآمدی را انجام دهند، سوال این است که کنترل و ساختار چقدر در پروژه های ASD مورد نیاز است و چگونه می توان آنها را با توجه به اصول اصلی روش های چابک، به ویژه برای توانمند سازی تیم ها در تصمیم گیری [40]. فقط راهنمایی های محدودی در مورد نحوه مدیریت تیم های ASD وجود دارد، به ویژه در مورد رابطه بین کنترل و استقلال [37].

هدف از این تحقیق، تجزیه و تحلیل شیوه های چابک معمول در پروژه های ASD و به ویژه تعیین تاثیر آن بر کنترل و استقلال در تیم های پروژه ASD است. ما با Wiener، Mähring، Remus و Saunders موافق هستیم [68] که تحقیقات بیشتری در مورد تصویب کنترل در IS مورد نیاز است. در این بررسی، ما بر روی یک موضوع خاص خاص تمرکز می کنیم، یعنی ASD. از این رو مسئله تحقیق زیر مطالعات ما را هدایت می کند: "چگونه می توان کنترل پروژه های ASD را از طریق شیوه های چابک خاص انجام داد و چگونه در انواع مختلف کنترل (یعنی کنترل رسمی و غیر رسمی) در یک تیم ASD تأثیر می گذارد؟"

برای پاسخ به سوال تحقیق ما، ما یک بررسی ادبی ساختاری و مقایسه ای را در مورد شیوه های کنترل در پروژه های ASD بر اساس دستورالعمل های Webster و Watson [66] و Levy و Ellis [35] انجام دادیم. ما ادبیات موجود در مورد پروژه های ASD را تجزیه و تحلیل کردیم و مجموعه ای کامل از 29 شیوه تصویب کنترول مربوط به حالت های کنترل خاص را شناسایی کردیم. برای بررسی تجربی نتایج بررسی ادبیات، ما با انجام مصاحبه نیمه ساختار یافته، تمرین استفاده مداوم و تاثیر آن بر کنترل و استقلال در 8 تیم مختلف دانشجویان ASD مورد بررسی قرار گرفت. بر اساس نتایج بررسی و یافته های کیفی ما، ما یک مقایسه عمیق از این شیوه ها در مورد مناسب بودن آنها برای کنترل کنترل انجام دادیم. نتیجه مطالعه ما یک خلاصه جامع از اقدامات کنترل کنترل مناسب برای پروژه های ASD است.

باقی مانده از مقاله به شرح زیر است. بخش بعدی اطلاعات مربوط به زمینه نظری، به ویژه نظریه کنترل را فراهم می کند، که برای ما یک لنز نظری و رابطه کنترل به روش های ASD ارائه می دهد. بخش سوم، طرح تحقیقاتی ما با توضیحات بررسی ادبیات و رویکرد جمع آوری و تحلیل اطلاعات ما را معرفی می کند. بخش چهارم نتایج تحقیق ما را با تمرکز بر مقایسات شیوه های اعمال کنترل و تأثیر آنها بر کنترل رسمی و غیر رسمی بر اساس نظریه کنترل توضیح می دهند. بخش پنج خلاصه یافته های ما، محدودیت های مطالعه را توضیح می دهد و راهنمایی برای تحقیقات آینده ارائه می دهد. سرانجام، بخش شش نتیجه ی کوتاهی را ارائه می دهد.

2. پیشینه نظری

ASD نه تنها یک فرایند فنی است، بلکه یک فرآیند اجتماعی نیز است [3، 26، 50، 54، 55]. به همین دلیل رهبران پروژه ASD باید روش های مناسب برای مدیریت هر دو را انتخاب کنند [37]. یک جنبه مهم فرایند مدیریت عملکرد کنترل است [30]. به دنبال Tannenbaum [58]، کنترل ما را به شیوه ای وسیعتر تعریف می کنیم "برای اشاره به هر روندی که فرد یا گروهی از افراد یا سازمان افراد تعیین می کند، یعنی عمدا بر آنچه که فرد یا گروه یا سازمان انجام می دهد، تأثیر می گذارد) 58 . ما عمدتا در نظریه کنترل با Kirsch [29، 30، 32] تکیه می کنیم، که به عنوان یک لنز نظری به ما خدمت می کند. اگرچه روشهای خاص ASD در نظریه کنترلی به طور خاص مورد توجه نیستند [10]، ش اشاره می کند که سازمان ها در محیط های پویا و متغیر، ممکن است رویکردهای کنترل را از طریق یک چرخه عمر پروژه ASD تغییر دهند، که نتیجه اجرای انواع کنترل مناسب است [29، 30]. نظریه انواع کنترل رسمی مانند ورودی، رفتار و کنترل نتیجه را از انواع کنترل غیرمستقیم مانند کنترل خودکفا و کنترل قبیله مربوط به تیم های ASD متمایز می کند [29]. جدول 1 خلاصه ای از حالت های کنترل کلیدی است که اغلب در کنسرت و نه به صورت جداگانه اجرا می شود و نمایندگی از پرونده کنترل به اصطلاح است [30].

جدول 1: خلاصه ای از حالت های کنترل زیر


اعمال کنترل رسمی فراهم می کند هدایت و ساختار، که کمک به تیم توسعه در اجرای وظیفه [31، 53]. به خوبی شناخته شده است که رویکردهای نرم افزاری سنتی (SD) به شدت به مکانیزم های کنترل رسمی وابسته است [29-31، 46، 60]. در مقابل، کنترل غیر رسمی به طور بالقوه توسعه دهندگان را با اختیار در مورد نحوه انجام وظایف فراهم می کند [23، 31، 37]. به طور کلی، روش های ASD به جای کنترل های رسمی سنتی بیشتر بر روی کنترل های غیر رسمی تکیه می کنند [12]. کنترل های غیر رسمی مانند قول و قبیله خود کنترل برای ایجاد خودمختاری، که به عنوان پیش شرط مهمی برای تیم های توسعه که قادر به پاسخگویی به نیازهای کاربر می باشند، دیده می شود [17، 37]. استفاده از کنترل قبیله به تیم اجازه می دهد که اهداف مهم پروژه را مشخص و تعیین کند که چگونه آنها را به صورت خود به دست می آورند [37]. ایجاد کنترل خودکفا مشابه است، اما بر فرد به جای گروهی از افراد متمرکز است. Self-control تعریف می کند که "میزان تا چه حد فرد آزادی یا استقلال را برای تعیین هر دو اقدامات مورد نیاز و نحوه اجرای این فعالیت ها تعریف می کند" [23].

ASD به نظر می رسد که خودمختاری تیم به عنوان یکی از ضروریات است که بر چابکی تاثیر می گذارد [33، 34]. ادبیات پیشین، تعاریف گوناگونی از خودمختاری تیم و دیگر اصطلاحات مرتبط با آن، به عنوان مثال، خود-سازمان [9، 24]، خودمراقبتی [57] یا توانمندسازی تیم [33، 39] تعریف می کند. به دنبال لی و شیا [34] استقلال تیم را به عنوان درجه اختیار و استقلال اعطا شده به تیم در برنامه ریزی کار تعریف می کنیم، تعیین روش ها و روش های استفاده شده، انتخاب و استقرار منابع، استخدام و اخراج اعضای تیم، اختصاص دادن وظایف به اعضای تیم و انجام وظایف تعیین شده [34]. بنابراین، رویکردهای ASD اغلب به عنوان مقابله ای با روش های سفت تر، رسمی و ساختار یافته SD مورد توجه قرار می گیرند [6].

در کنار استقلال تیم، تصویب کنترل به طور مستقیم با ایجاد عملکرد کار مرتبط است، که به این معنی است که میزان موفقیت تیم در دستیابی به اهداف خود و چگونگی نتایج آن با ماموریت تیم مطابقت دارد [20، 72]. اگر چه ما چندین مطالعه تجربی را پیدا می کنیم که اثرات مستقیمی از کارکرد کنترل و تیم را در نتایج پروژه ASD مانند کیفیت محصول [، 21، 36، 37، 51] تجزیه و تحلیل می کند، نتایج هنوز هم مبهم هستند [11]. به عنوان مثال، از لحاظ کیفیت محصول Maruping، Venkatesh و Agarwal [37] نشان می دهد که تیم پروژه های ASD می توانند از اجرای حالت های کنترل، به ویژه کنترل نتیجه نتیجه، برای ایجاد محیطی که عملکردهای چابک می تواند خودمختاری را در حالی که در همان اهداف و ساختارهای عملکرد روشن زمان وجود دارد. از سوی دیگر، هریس، کالینز و هونر [21] کنترل ناگهانی نتیجه را به عنوان یک مفهوم جدید برای دستیابی به یک محصول بهتر در بازار عرضه پیشنهاد می کنند، زیرا آنها تصور می کنند که کنترل نتیجه رسمی در محیط های چابک ناکافی است. بدین ترتیب، کنترل منافع حاصل از مرزهای محدوده و بازخورد مداوم برای "تعریف فضای مجاز برای اکتشاف" و "بررسی تصمیم در مورد آنها در طول فرآیند توسعه" استفاده می شود [22]. با توجه به کنترل های غیر رسمی، Cram، Brohman و Gallupe [12] استدلال می کنند که تحقیقات کمی از کنترل های غیر رسمی مانند قبیله و کنترل خود و اثرات آن بر نتایج (مثلا کیفیت محصول نرم افزار) انجام شده است. این نتایج برخی از یافته های وینر، میرینگ، رموس و سوندرز [68] را نشان می دهد که نشان می دهد که مطالعات قبلی در مورد کنترل در IS نتایج غیرمستقیم و تقریبا متناقض را تولید می کند. به عنوان مثال، اگر تصمیمات غیر رسمی مثبت [23، 67] یا تاثیر منفی [60، 61] بر نتایج پروژه داشته باشد، هیچ توافقی وجود ندارد.

3. طراحی و روش تحقیق

مطابق با سؤال تحقیقاتی ما، "چگونه می توان کنترل پروژه های ASD را از طریق شیوه های چابک و چگونگی کنترل انواع مختلف کنترل (یعنی کنترل رسمی و غیر رسمی) در یک تیم ASD تحت تاثیر قرار داد؟")، پروژه ما به دنبال سه مرحله تجزیه و تحلیل داده ها (نگاه کنید به شکل 1).


اولا، ما یک بررسی ادبی مبتنی بر مفهوم و سیستماتیک را بر اساس رویکردهای لوی و الیس و همچنین وبستر و واتسون [35، 66] انجام دادیم.
این بررسی با جستجوی کلمات کلیدی کنترل در پروژه های ASD به طور کلی آغاز شد و کنترل فعالیت های چابک در پروژه های ASD را به طور خاص آغاز کرد و به دنبال آن یک جستجوی عقب و جلو بود. برای دستیابی به نتایج با کیفیت بالا، تنها مجلات و مقالات کنفرانس ذکر شده در مجلات و کنفرانس های MIS بالا ارائه شده توسط VHB (http://vhbonline.org/vhb4you/jourqual/vhb-ourqual-3/teilrating-wi/) . ما یک رشته جستجو را برای جستجوی کلید واژه تعریف کردیم (شکل 2 را ببینید) برای شناسایی مقالات مرتبط در پایگاه های داده مانند EBSCOhost، INFORMS یا ProQuest. هیچ محدودیتی برای سال انتشار مقالات وجود نداشت. تمام نتایج جستجو در مورد عنوان، انتزاعی و کلمات کلیدی مورد بررسی قرار گرفت. در مجموعه مقالاتی که اخیرا منتشر شد، ما موارد مربوط به هدف پروژه ما ("در محدوده") را مشخص کردیم و دیگران را حذف کردیم ("نه در حوزه"). ما بعدا با جستجوی مرجع، نویسنده و کلمات کلیدی به عقب برگشت. در نهایت، یک مرجع و جستجوی پیش نویس نویسنده، مجموعه نهایی ما را برای مرحله تجزیه و تحلیل اطلاعات شناسایی کرد. در کل مجموعه نهایی ما شامل 28 مقاله در مورد کنترل در یک محیط چابک است. خلاصه ای از روند بررسی ادبیات ما در شکل 2 آمده است.

دوم، به عنوان بخشی از طراحی پژوهش ما، ما می خواستیم ارزیابی کنیم که آیا یافته های ما در مرحله 1 می تواند برای انجام تمرین با انجام مصاحبه های نیمه ساختاری، یک به یک با اعضای تیم از 8 پروژه مختلف توسعه استفاده شود. مصاحبه های یک به یک به جمع آوری اطلاعات غنی از افراد در نقش های مختلف می انجامد [45]. علاوه بر این، مصاحبه نیمه ساختار یافته شامل استفاده از سوالات پیش فرموله شده است، اما اجازه می دهد بداهه نوازی برای موضوعات در حال ظهور در طول مکالمه. هر مصاحبه بر اساس یک راهنمای مصاحبه است [71]. تمام تیم ها تنها از دانش آموزان تشکیل می شوند، در پروژه های توسعه با شرکای صنعت مختلف شرکت می کنند. تمام تیم های توسعه از روش Scrum استفاده کردند. داده های هدف مانند سیاهههای مربوط، برنامه های پروژه، مخازن کد دسترسی یافته شده اند و تجزیه و تحلیل شده اند و همچنین مشاهدات میدانی انجام شده است.

نتایج مرحله اول و دوم در دو جدول ذکر شده است، یافته های ما از بررسی ادبیات و همچنین از داده های کیفی جمع آوری شده ما. ما از یک ماتریس مفهومی استفاده کردیم که بر مبنای چندین طبقه بندی برای ساختن نتایج ارائه شده است. این رویکرد ما را قادر به تمایز بین شیوه هایی که انواع مختلفی از کنترل (و یا حالت های کنترل) را فراهم می کند. بر اساس ماتریس مفهوم و همچنین جداول نتیجه، ما قادر به انجام مرحله 3 برای شناسایی یافته ها و بینش عمده است.

4. نتایج

4.1 کنترل در توسعه نرم افزار Agile

ادبیات 29 ارتباط بین شیوه های چابک و حالت های کنترل تعریف شده را نشان داد (جدول 2). با توجه به محدودیت های فضایی، یک مجموعه کامل از منابع ادبی نادیده گرفته شده است اما از نویسندگان بر اساس درخواست در دسترس است. حالت های کنترل مربوطه بر اساس نظریه کنترل توسط Kirsch (به عنوان مثال [29، 30، 32]) حاوی نتیجه رسمی و کنترل رفتار، و همچنین کنترل غیر رسمی خود و قبیله.

نتایج به روش متمایز چابک محدود نمی شود؛ بنابراین، آنها شیوه هایی برای روش هایی مانند Scrum یا XP می باشند. از منظر دیدگاه کنترل، ما 17 شیوه ای را که بر کنترل رفتار و کنترل قبیله تأثیر می گذاریم شناسایی کردیم و به دنبال آن 15 شیوه که برای کنترل کنترل نتیجه مناسب بودند. کنترل نتایج ناگهانی می تواند از طریق 11 شیوه شناخته شده ما اعمال شود، در حالیکه تنها 12 روش برای حمایت از کنترل خود در تیم های ASD (جدول 3) است. ما در ادبیات هیچ شواهدی در مورد شیوه هایی که ممکن است بر کنترل ورودی تأثیر بگذارد، یافت نشد.

جدول 4 نتایج مصاحبه نیمه ساخت یافته را نشان می دهد. ما بر تعداد کلی از هشت روش متمایز در جمع آوری داده های کیفی متمرکز شده ایم، زیرا این امر به تأثیر بر انواع مختلف کنترل کمک می کند. این شیوه ها به دو دلیل انتخاب شد: (1) شیوه های انتخاب شده توسط ادبیات برای تصویب حالت های مختلف کنترل و (2) شیوه های انتخاب شده پوشش طیف وسیعی از حالت های کنترل مطابق با نظریه کنترل [8، 30]. در نتیجه، ما روی شیوه های Scrum، XP و شیوه های ترکیبی متمرکز تمرکز کردیم، زیرا بیش از دو سوم روش های چابک مورد استفاده در پروژه های نرم افزاری را نشان می دهند [63].

جدول 4: شیوه های روان شناختی مرتبط با حالت های کنترل بر اساس داده های تجربی

4.2 مقایسه ی یافته های ادبیات و داده های کیفی

در ابتدا، ما انتظار نمی رفت که مقدار زیادی از کنترل های فعال عمل های چابک خاص و اختصاص داده شده برای ASD. با این وجود، در مجموعه مجموعی ما از 29 شیوه، تمریناتی که بر روی امکان فعال کردن حالت های کنترل رسمی تمرکز می کنند، بیشتر از میزان کلی کنترل های غیر رسمی اعمال کنترل شده در ASD است. اغلب گزارشات مربوط به نوع خاصی از کنترل رسمی در ASD، به ترتیب توسط مسابقات در ادبیات، تکثیر تکراری، اولویت بندی / برآورد پس انداز، نمودار برنامۀ و داستان های کاربر مطرح شده است. به نظر میرسد که توسعه تکراری و اولویت بندی پسزمینه مناسب برای تصویب رفتار و همچنین کنترل نتیجه است، استفاده از نمودارهای برآورد شده و داستانهای کاربر در ASD، تنها کاربرد کنترل نتیجه است. از سوی دیگر، شیوه های گزارش شده بیشتر مربوط به یک نوع خاص کنترل غیر رسمی در ASD عبارتند از: روزانه ایستادن، برنامه ریزی تکرار، گذشته نگر تکرار، برنامه نویسی جفت و مالکیت کد جمعی. همه این شیوه ها مناسب برای تقویت هر دو نوع کنترل غیر رسمی، کنترل قبیله و همچنین کنترل خودکامه هستند.

براساس نتایج مصاحبه، تمام 8 شیوه عملکردی را می توان به شیوه های کنترل با توجه به نظریه کنترل اختصاص داد. تنها دو روش می توان به وضوح مشخص کرد، در حالی که دیگران به طور یکنواخت مرتبط بودند. بررسی های کد و برنامه نویسی جفت هر دو تنها به کنترل قبیله اختصاص داده می شود. گفته می شود که داستان های کاربر، عقب ماندگی و مالکیت جمعی، دو حالت مختلف کنترل را پشتیبانی می کنند. اولویت بندی Backlog ها، نمودارهای خرداد و پارامترهای روزانه حتی به سه حالت مختلف کنترل مربوط می شود. بر طبق نتایج، کنترل خودتنظیمی تنها از طریق پارامترهای روزانه انجام می شود، در حالیکه تقریبا هر تمرین، اما داستان های کاربر، کنترل قلعه را کنترل می کنند. گفته می شود 6 مورد از 8 شیوه حمایت از رفتار و یا نتیجه گیری کنترل شده است.

جدول 4 همچنین نشان می دهد فرکانس استفاده از همان شیوه های چابک. مصاحبه شونده ها گفته اند که مقادیر چابک بر میزان استفاده خود را در پروژه ای که در آن کار می کرد رتبه بندی کند. آنها می توانند بین یک "0" که نشان دهنده یک استفاده غیرممکن است یا یک مقیاس از "1" تا "6" را با "1" نشان می دهد سطح حداقل و "6" حداکثر میزان استفاده را انتخاب کنید.

داستانهای کاربر، نمودارهای گذشته و بارانداز بیشتر با رتبه بندی بین 4 و 571 مورد استفاده قرار گرفتند. یک دلیل برای استفاده مکرر از داستان های کاربر در نقل قول زیر توضیح داده شده است.

"[.] ایجاد داستان کاربر بسیار خوب کار می کرد. به خصوص برای برنامه ریزی اولیه برای درک تمام اامات استفاده می شود. آنها چه می خواهند و این اامات چگونه باید توسعه یابند؟ این نوعی کمک برای کل تیم بود تا فهمید چه چیزی در آینده نیاز دارد. "

قابل توجه است که داستان های کاربر با بیشترین استفاده با استفاده از 5.71 بشمار می روند، در حالی که مالکیت مجموعه کد با 2.85 پایین ترین فرکانس استفاده می شود. در مقابل، پس انداز تکرار به عنوان دومین عامل مهم رتبه بندی از 4،28 را به دست آورد. جدول 5 نتایج متقابل و تقریبا متفاوت مرحله 1 و 2 را خلاصه می کند. با تمرکز بر کنترل رسمی، نتایج بررسی نشان می دهد که 23 از 29 عملکرد چابکی می توانند برای کنترل کنترل رسمی استفاده شوند. نتایج مشابهی نشان دهنده یافته های کیفی ما است، 6 از 8 روش با کنترل رسمی همراه است.

جدول 5: مقایسه نتایج حاصل از روش کنترل


5. بحث

5.1 خلاصه ای از یافته ها و پیامدهای

هدف اصلی این پروژه تحقیقاتی بر اساس پرسشنامه تحقیق پیش تعیین شده ما بود

شناسایی مبتنی بر ادبیات و ارزیابی تجربی از شیوه های کنترل مناسب برای ASD. بر اساس نتایج توصیف شده در بخش 4، ما به طور کلی قادر به پاسخگویی به پرسش های تحقیقاتی ما بودیم و دانش ما در مورد کنترل پروژه های ASD را از دیدگاه نظری و عملی نیز افزایش دادیم:

(1) ارائه دستورالعمل های آینده برای کنترل تصویب و تاثیر بر ساختار (کنترل رسمی) و خودمختاری (کنترل غیر رسمی) در تیم های ASD. علیرغم اهمیت شناخته شده کنترل بر کیفیت نتایج پروژه های SD [، 21، 36، 37، 51]، تا به حال هیچ بررسی ادبی متمرکز وجود ندارد که در مورد سوال در مورد چگونگی کنترل و ساختار در پروژه های ASD، و چگونه می توان آنها را از طریق شیوه های چابک اعمال کرد، در حالی که خودمختاری تیم را در همان زمان فراهم می کند. مطالعه ما این شکاف را با ارائه نتایج دقیق حاصل از رویکرد تحقیقاتی سه مرحله ای و همچنین مسیرهای تحقیقاتی آینده بر اساس تحقیقات موجود در مورد تیم های ASD، را متوقف می کند.

بر پایه کار ما و به ویژه بر اساس تمایز کنترل رسمی و غیر رسمی در ASD، ما می توانیم درک ما را درباره نحوه مدیریت تیم های ASD، به خصوص در مورد رابطه بین کنترل و استقلال، گسترش دهیم. لیست ما از شیوه های چابک و تاثیر آنها در حالت های کنترل خاص، نشان دهنده ی چندین یافته ی جالب در ارتباط با موضوع استفاده از کنترل در چنین پروژه هایی بود.

در نتایج بررسی ما، مجموعه ای از 23 شیوه عملکردی را شناسایی کردیم که می توان با تصویب انواع کنترل رسمی نظیر نتیجه گیری یا کنترل رفتار ارتباط برقرار کرد. در مقابل، ما تنها 20 شیوه ای را که برای تقویت کنترل های غیررسمی از قبیل کنترل قبیله و کنترل خودمان مناسب بود، پیدا کردیم. در حالی که 12 شیوه به انواع کنترل رسمی اختصاص داده شده است، 3 شیوه وجود دارد که تنها بر نوع کنترل غیرمالی تأثیر می گذارد. این تعجب آور است، از آنجا که اصول اساسی متدولوژی های چابک (به عنوان مثال، خودمختاری تیم) شبیه به انواع کنترل غیر رسمی بیشتر است. خود کنترلی.

پس از مانیفست Agile، اصولی مانند "بهترین معماریها، اامات و طرح ها از تیم های خود سازمان یافته" یا "ساخت پروژه هایی در اطراف افراد انگیزه ای" ظاهر می شود. به آنها محیط زیست و پشتیبانی لازم را می دهد و به آنها اعتماد می کند تا کار را انجام دهند »[4] شواهدی را ارائه می دهد که انواع کنترل غیر رسمی در مقایسه با کنترل های رسمی و سخت تر مانند کنترل نتایج به روش های چابک، بسیار مهم هستند. در مقابل، ما متوجه شدیم که استفاده از مجموعه های خاصی از شیوه های چابک مشترک، که می تواند به عنوان روش عمل در نظر گرفته شود، [13، 65]، به طور بالقوه مقادیر بالایی از کنترل رسمی را در یک پروژه ASD به وجود می آورد. این امر ما را به نتیجه گیری می رساند که تصویب کنترل رسمی و در نتیجه ساختار در تیم های ASD ضروری است زیرا آن را به عنوان یک تعادل مهم برای استقلال تیم عمل می کند. نقل قول زیر بر کنترل رسمی اعمال شده و نحوه کمک به بهبود نتیجه کلی پروژه تمرکز دارد. این می تواند به درک بهتر برای نیاز کلی کنترل رسمی در پروژه های ASD کمک کند.

" ما از جلسات روزانه استفاده کردیم تا بتوانیم درباره پیشرفت پروژه صحبت کنیم. از آنجا که ما به شدت این پارادوکسهای روزانه را انجام دادیم، رفتار نوعی رفتار کنترل شده بود، زیرا همه می دانستند چه کاری انجام داده اید و چه مسائلی را با شما داریم. "

علاوه بر این، ما کمبود شیوه های اعمال کنترل های غیررسمی مانند قبیله و کنترل خود را به رسمیت شناخته ایم. اگر چه بسیاری از مطالعات درباره اهمیت استقلال تیم [33، 34] یا توانمندسازی تیم در تصمیم گیری [40] موافق هستند، دانش ما در مورد چگونگی ایجاد این اصول در تیم های ASD کم است. مطالعه ما اولین بینش را فراهم می کند که شیوه های خاص مناسب برای کنترل کنترل غیر رسمی است. به خصوص این که تمرین روزانه ایستادن، در مقایسه با بیشتر بازی ها در ادبیات، به نظر می رسد یک عامل بسیار رایج است:

"ما همچنین قبیله کنترل شده است. ما سعی می کنیم هر روز یکدیگر را ببینیم و روزانه ایستاده ایم. این باعث می شود که من فکر می کنم اگر امروز تیمم را نمی بینم، من امشب باید آنها را صدا کنم و آنچه را که انجام دادم و امروز

مقاله ترجمه شده عناصر غذایی گیاه◄کلسیم◄25 صفحه ترجمه ،2007، کیفیت عالی، 40000 تومان

مقاله ترجمه شده نرم افزار◄اینترنت اشیاء◄29 صفحه ترجمه ،2013، کیفیت عالی، 10000 تومان

مقاله ترجمه شده نرم افزار◄ شبکه های اجتماعی◄ 2018◄ رایگان

کنترل ,های ,asd ,پروژه ,شیوه ,یک ,های asd ,شیوه های ,پروژه های ,در مورد ,می کند ,برای کنترل کنترل ,انواع مختلف کنترل ,حالت مختلف کنترل ,ترجمه تخصصی ترجمه خانه و ایران

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

منتظران ظهور زندگی سالم گالری ونیز سریال های جدید در حال پخش منابع طبیعی و آبخیز داری شهرستان شیروان A Minimalist کابین آسانسور، آلبوم عکس مدل و انواع طرح های کابین لوکس، شیک، لاکچری دانلود خلاصه کتاب مدیریت منابع انسانی دکتر قلی پور بازآی بیمه دانا- نمایندگی راحتیان